M.E.Doc електронний документообіг

Купити програму "Медок" м.Біла Церква

  Програма «M.E.Doc» допомагає зберегти дорогоцінний час при роботі з податковими накладними. Створення накладних та їх підписання ЕЦП, направлення до Єдиного реєстру, отримання квитанції у відповідь або необхідні Витяги з Реєстру будуть здійснюватися за лічені хвилини, замість довгого процесу роботи з ними. Програма електронного документообігу «МЕДОК»—електронна звітність в усі контролюючі органи. ЄСВ, ПДВ, 1-ДФ, Декларація про доходи — більше 3000 бланків, що оперативно оновлюються. МЕДОК - це Ваш найкращий помічник у роботі з усіма типами документів в електронному вигляді.


Переваги програми МЕДОК

Можливості програми МЕДОК

   - максимальна автоматизація звітності та інших процесів документообігу в рамках однієї програми;
   - захищеність інформації завдяки шифруванню електронним цифровим підписом;
  - контроль процесів документообігу на всіх етапах;
  - зручність і простота у використанні завдяки сучасному зрозумілому інтерфейсу;
  - економія особистого часу і скорочення витрат підприємства;
  - впевненість у відповідності бланків всім вимогам чинного законодавства України та контролюючих органів за рахунок своєчасних оновлень програми;
  - надійність роботи, що забезпечується командою професійних розробників і технічної підтримки;
  - можливість постійного підвищення кваліфікації завдяки навчальним програмам і презентаціям у Вашому офісі;
  -гнучка система знижок і заохочень для постійних користувачів.
  - зареєструвати податкові, накладні, отримати квитанції про реєстрацію, витяги з реєстру
  - сформувати та перевірити звітність до контролюючих органів;
  - сформувати звітність з ПДВ на основі реєстру ПН;
  - відправити звіти в контролюючі органи;
  - отримувати довідки з контролюючих органів;
  - перевірити, роздрукувати та зберегти документи на електронних носіях;
  - зашифрувати і підписати за допомогою ЕЦП будь-який документ;
  - обмінюватися первинними документами, в тому числі ПН\РК, з контрагентами в електронному вигляді;
  - вести облік заробітної плати;
  - отримувати звітність від філій та консолідувати її;
  - формувати аналітичні фінансові звіти;
  - та безліч інших можливостей.
  Відповідність всім актуальним вимогам українського законодавства і побажанням клієнтів-користувачів, простота і зручність використання - ось те, що вигідно відрізняє «M.E.Doc» від інших подібних комплексів для роботи бухгалтерів.
 За допомогою «M.E.Doc» сучасний бухгалтер без проблем і за короткий проміжок МЕДОКчасу зможе створити, перевірити, підписати електронний цифровий підпис і відправити звіти будь-яка складності в контролюючих органах: податкова інспекція, Пенсійний фонд і статистика. Крім цього, можливості систем дозволяє отримати квитанції про отримання звітів контролюючих органів. Тим бухгалтерам, яким вже пощастило стати користувачами «M.E.Doc», всі ці можливості добре відомі, активно використовуються ними в роботі. Медок найпоширеніша програма серед бухгалтерів м.Біла Церква.
 Однак будь-який програмний комплекс необхідний постійний розвиток і вдосконалення. Саме тому в новій системі також відбуваються постійні зміни і доопрацювання, розширення її функціональних можливостей.
  Однією з таких життєво необхідних для роботи бухгалтера можливостей є обмін первинними документами з контрагентами, а саме: рахунками, податковими накладними, актами виконаних робіт. Важко переоцінити важливість такої функції, реалізовані розробники в модулі обміну первинний бухгалтерський документів системи «M.E.Doc». На ринку безліч бухгалтерських програм, що дозволяють автоматизувати ведення бухгалтерського обліку, в м.Біла Церква (Белая Церковь) програма медок є лідером. Вибирайте українське програмне забезпечення для електронного документообігу.